emmalindhh

Alla inlägg den 30 april 2010

Av Emmma Liindh - 30 april 2010 22:50

HEJ

 

 

 

vad gör allt folks? jag sitter här hemma och väntar på något kul. Det lär ju hända-.-''

 

tråkiga saker

  • Jesper svarar inte
  • Inga meddelanden
  • min pucko e slut
  • mamma har inte köpt godis
  • ONÖDIGA SMS
  • ingen e social?
  • jag är trött
  • skrattat alldelles för lite idag

 

Det var bara NÅGRA saker av alla saker som finns!

 

 

bra saker

 

  • jag har datan för mig själv
  • lilla syster sover (Y)
  • mamma och pappa tjötar inte
  • jag har varit med bella och emma idag
  • det är snart sommar
  • jag är snygg
  • fabian e vaken ^^
  • kärlek e gött
  • kramar är en av dom saker jag bara kan få

 

 

det var de ja. vi kanske hörs i morron för då ska jag till göteborg(Y)

 

you know you wants me//emma

Av Emmma Liindh - 30 april 2010 15:36

jag tänkte att ni kanske ville se lite bilder så här kommer några :)


klicka på dom så blir dom större :D



Sabine satt och kladdade på mitt ben i 1½ timme :D

     

  


bussen va kuligast:)



julia e lika söt som vanligt <3



bussen(L)




Av Emmma Liindh - 30 april 2010 15:33

GÖTEBORG!

igår va alla 6:or på åby badet, moské och chalmers :D vi hade otroligt kul tills Jonas gick fram och sa till Ingrid för att vi sjöng :O fatta att de va trååååkigt då :O
på vägen hem somnade jag i en kvart men blev väckt av Jesper ( för att jag typ somnade på hans axel :S ) TACK FÖR DE.  Men vi typ lyssnade på Hey there delilah 1000000 gånger!

ha det bra. hoppas jag träffar massa folks idag :)

you know you wants me// emma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejj! jag är en tjejj på 14 bast och bara älskar dans :) utan musiken tänker jag inte leva. vänner betyder mest för mig, speciellt du

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards