emmalindhh

Direktlänk till inlägg 12 juni 2011

.

Av Emmma Liindh - 12 juni 2011 10:30

HALLÅ DÄR !

förlåt att jag inte har uppdaterat er så bra men jag kan väl berätta nu:)


fredag: jag åkte till lotty linnea och nina för att vara lite med linnea eftersom jag skulle            passa henne på lördag :)

lördag: jag mamma ann och matilda åkte in och kollade efter sommar present till tony              och pyttan:) efter det åkte jag och mamma in och köpte en cykel i u-valla:d sen            på kvällen pappasde jag linnea:)

söndag: idag ska jag mamma matilda och kanske pappa åka in till nordyby för att shoppa lite:) inget mer bestämt så smsa om vi ska hitta på nått :) 


jaaa, skolavslutning på´onsdag, baseboll turnering på tisfag och städdag på måndag. så egentligen är det inga riktiga lektioner kvar denna terminen:) 



   love ya


keep on walking

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Emmma Liindh - 14 juli 2011 12:43


förlåt att jag aldrig bloggar längre men jag har inte tid :) är hellre ute än sitter inne vid datorn:) men jajam igår va jag och miranda i grebbestad en stund, vi fick för oss 20 min innan bussen gick att vi skulle dit hehe, jaja! suriih skulle egent...

Av Emmma Liindh - 21 juni 2011 20:09

Hej((:    dom senaste tre dagarna har jag varit i hamburgsund med ewelina:) i lördags gick vi ut och gick runt hela hamburgsund och igår bakade vi 60 muffins och en kladdkaka:D eftersom åsa visst hade misslyckats och vi lyckades så gjorde vi så m...

Av Emmma Liindh - 19 juni 2011 14:54


HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ jag har varit hos mormor och morfar idag eftersom som kommit hem från thailand:) kul! vi ska med dom dit nästa år och fira jul och nyår då:)) yes men min dag är redan planerad, laga mat äta träna duscha se på film sova:) i...

Av Emmma Liindh - 17 juni 2011 21:51


HEJblir inget hejdundrande långt idag, vart hos farmor och farfar idag och igår och kommer vara här även i morn, sen ska jag hem till mormor och morfar som kommit hem från thailand idag:) myspys! annars har jag inte ett piss planerat tills nästa veck...

Av Emmma Liindh - 16 juni 2011 16:03

HEJ! idag skall jag åka till farmor och farfar i brodalen:) de ska bli kuul! något som däremot inte är så kul är att matilda har åkt till pappa och inte kommer hem på 2 veckor:/ så jag är ledig mesta dels så bara smsa mig eller skriv på msn:) idag ...

Presentation


hejj! jag är en tjejj på 14 bast och bara älskar dans :) utan musiken tänker jag inte leva. vänner betyder mest för mig, speciellt du

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards