emmalindhh

Direktlänk till inlägg 14 juni 2011

.

Av Emmma Liindh - 14 juni 2011 16:08

If you love two people at the same time, choose the second person because if you truly loved the first person, you wouldn't of fell in love with the second person..


Idag har vi haft basebollturnering i skolan:) skoj faktiskt! de gick bättre än vi trott iaf:) imorgon är det skolavslutning så de ska ni få lite bilder på i morn:) men ska göra mig iordning, vart i duschen:) bjuder på en bild, puss


   midsommar 2010, 2011 kommer bli grymme bäst!


vore det konstigt om jag kollade om du smsat EN gång till?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Emmma Liindh - 14 juli 2011 12:43


förlåt att jag aldrig bloggar längre men jag har inte tid :) är hellre ute än sitter inne vid datorn:) men jajam igår va jag och miranda i grebbestad en stund, vi fick för oss 20 min innan bussen gick att vi skulle dit hehe, jaja! suriih skulle egent...

Av Emmma Liindh - 21 juni 2011 20:09

Hej((:    dom senaste tre dagarna har jag varit i hamburgsund med ewelina:) i lördags gick vi ut och gick runt hela hamburgsund och igår bakade vi 60 muffins och en kladdkaka:D eftersom åsa visst hade misslyckats och vi lyckades så gjorde vi så m...

Av Emmma Liindh - 19 juni 2011 14:54


HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ jag har varit hos mormor och morfar idag eftersom som kommit hem från thailand:) kul! vi ska med dom dit nästa år och fira jul och nyår då:)) yes men min dag är redan planerad, laga mat äta träna duscha se på film sova:) i...

Av Emmma Liindh - 17 juni 2011 21:51


HEJblir inget hejdundrande långt idag, vart hos farmor och farfar idag och igår och kommer vara här även i morn, sen ska jag hem till mormor och morfar som kommit hem från thailand idag:) myspys! annars har jag inte ett piss planerat tills nästa veck...

Av Emmma Liindh - 16 juni 2011 16:03

HEJ! idag skall jag åka till farmor och farfar i brodalen:) de ska bli kuul! något som däremot inte är så kul är att matilda har åkt till pappa och inte kommer hem på 2 veckor:/ så jag är ledig mesta dels så bara smsa mig eller skriv på msn:) idag ...

Presentation


hejj! jag är en tjejj på 14 bast och bara älskar dans :) utan musiken tänker jag inte leva. vänner betyder mest för mig, speciellt du

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards