emmalindhh

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Emmma Liindh - 12 juni 2011 11:05

Once you feel you are Avoided
by Someone,
Never Disturb Them again..!

Because;

The One Who Thinks;
You are Disturbing Them
will never Know
How much you Care for Them..


passar otroligt bra in på dig......

.

Av Emmma Liindh - 12 juni 2011 10:30

HALLÅ DÄR !

förlåt att jag inte har uppdaterat er så bra men jag kan väl berätta nu:)


fredag: jag åkte till lotty linnea och nina för att vara lite med linnea eftersom jag skulle            passa henne på lördag :)

lördag: jag mamma ann och matilda åkte in och kollade efter sommar present till tony              och pyttan:) efter det åkte jag och mamma in och köpte en cykel i u-valla:d sen            på kvällen pappasde jag linnea:)

söndag: idag ska jag mamma matilda och kanske pappa åka in till nordyby för att shoppa lite:) inget mer bestämt så smsa om vi ska hitta på nått :) 


jaaa, skolavslutning på´onsdag, baseboll turnering på tisfag och städdag på måndag. så egentligen är det inga riktiga lektioner kvar denna terminen:) 



   love ya


keep on walking

Presentation


hejj! jag är en tjejj på 14 bast och bara älskar dans :) utan musiken tänker jag inte leva. vänner betyder mest för mig, speciellt du

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards